För att kunna börja titta behöver du ett IPTV-abonnemang, en enhet som stöds och en stabil internetanslutning med medelhög hastighet. Viking IPTV är för närvarande tillgänglig på följande kompatibla enheter:
Box TV: Android Box, MAG…
Smart TV: LG TV, Samsung TV eller TCL TV (alla modeller).
Android smartphones eller surfplattor.
Apple iPhones och iPads.
Apple TV (fjärde generationen eller senare).
Chromecast.
Echo Show.
Fire Tabletter.
Fire TV och Fire TV Stick.
Mac eller PC webbläsare.
Nintendo Switch.
Roku och Roku Stick (utvalda modeller).
Xbox One och Xbox 360 …
Prenumeranter på Viking IPTV har tillgång till lokala fotbollsmatcher på kanaler som Amazon Prime, Sky Sports, BT Sport, BBC Sport PPV, beIN Sports, NBC, CBS, ABC, BTN, FOX, FS1, ESPN och flera andra.
Både lokala och nationella kanaler kan ses live i ditt område.
Vårt IPTV-abonnemang tillåter dig att titta på två skärmar samtidigt, men inte på samma program. Om du vill använda IPTV på två skärmar samtidigt erbjuder vi rabatt på det andra abonnemanget.
Vi accepterar Paypal, VISA/MasterCard kreditkort, banköverföring och Bitcoin-betalningar. Allt görs på ett mycket säkert sätt via våra tjänsteleverantörer.
Det är inte obligatoriskt att använda en VPN, men om kunden önskar en säkrare anslutning med VPN är det möjligt. Kunden behöver bara informera oss om VPN-anslutningens land så att vi kan justera platsen för deras IPTV-abonnemang på våra servrar.
Ja, du kan göra det när som helst.
Starta om dina enheter och vänta 30 sekunder innan du slår på dem igen (set-top-boxar, Android-boxar, routrar, kabelmodem etc.). Se till att du använder en LAN-kabel (Ethernet) för att ansluta enheterna och inte WiFi.
Förnyelse görs manuellt via Viking IPTV.
För att hjälpa dig kommer en av våra agenter att kontakta dig via mail och WhatsApp inom max 1 timme efter din betalning.
Ja, vänligen kontakta oss via mail eller WhatsApp för mer information och priser.
Vi strävar efter att ge dig en hög servicenivå till kraftigt rabatterade priser, så håll detta i åtanke.
Om en kanal är nere gör vi vårt bästa för att få den igång igen. Använd riktlinjerna nedan innan du rapporterar en kanal:
– Vänta några minuter. Vi startar om och byter kanal vid behov. Kanalen kan komma tillbaka.
– Fungerar detta på alla kanaler? Om så är fallet måste du kontrollera din egen utrustning.
– Stäng av dina enheter och vänta 30 sekunder innan du slår på dem igen (set-top-boxar, Android-boxar, routrar, kabelmodem).
– Se till att du använder LAN-kabel (Ethernet) istället för WiFi för anslutning.










Och